دستورات و مراقبت های بعد از تزریق ژل

مراقبت های بعد از تزریق ژل : از تزریق ژل ، می توان به عنوان یکی از روش های موثر در راستای رفع خطوط و چین و چروک های پوستی و نیز برجسته سازی برخی نقاط صورت از جمله گونه ها و لب ها و نهایتا جوانسازی پوست اشاره نمود.

لذا زیباجویانی که تمایل به رفع چین و چروک از پوست خود یا حجیم سازی لب و گونه های شان دارند ؛ می توانند با تزریق ژل به صورت ، به مقاصد خود دست یافته و بر جذابیت چهره شان بیفزایند.

طبعا کسب نتایج مطلوب از تزریقات زیبایی ؛ نظیر تزریق ژل ، پیش از هر چیز در گرو انتخاب صحیح جراح و پزشکی می باشد که قرار است تزریق را انجام دهد.

قاعدتا یک جراح حاذق و توانمند که تجربیات موفقیت آمیز فراوانی در این زمینه دارد ، حصول نتایج قابل قبول از تزریق را تا حدود قابل توجهی ممکن می سازد.

اما نباید از این موضوع غافل شد که دستیابی به نتیجه ایده آل از تزریق ژل ، پس از آن که مستلزم انتخاب صحیح جراح می باشد ؛ وابسته به رعایت صحیح مراقبت های بعد از تزریق نیز می باشد و به میزان قابل ملاحظه ای به این امر بستگی دارد.

از این رو پزشک پس از انجام فرآیند تزریق ، دستورالعمل هایی را تحت عنوان مراقبت های بعد از تزریق ژل در اختیار بیمار گذارده و توصیه می کند که از آن ها به درستی تبعیت گردد ؛ زیرا دنبال کردن دقیق دستورات و مراقبت های بعد از تزریق ، در حصول نتایج بهینه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

مراقبت های بعد از تزریق ژل

کبودی و تورم بعد از تزریق ژل

ریسک مواجهه با ورم و کبودی پس از تزریق در موضع مورد نظر ، امری بدیهی بوده و جای نگرانی ندارد.

به طور کلی جهت کمک به کنترل آن و نیز پیشگیری از پیشرفت آن ، استفاده از کمپرس یخ بر روی ناحیه تزریق توصیه می شود.

مصرف دارو بعد از تزریق ژل

پزشک معالج شما به منظور جلوگیری از بروز عفونت و نیز در راستای تسکین درد احتمالی ناشی از تزریق ، داروهایی را برای تان تجویز می کنند که باید به طور مرتب و سر وقت مصرف نمایید.

خوابیدن بعد از تزریق ژل

خم کردن و پایین انداختن سر پس از تزریق ژل و نیز خوابیدن به روی صورت ، تا مدت زمانی که پزشک معالج تان توصیه می کند ؛ ممنوع می باشد.

درد و التهاب بعد از تزریق ژل

رویارویی با التهاب ، سرخی و درد در ناحیه تزریق شده ؛ مسئله ای عادی است و به تدریج و طی چند روز مرتفع می گردد.

تا چند وقت پس از تزریق ژل ، به طور کلی باید از دستکاری کردن و نیز ماساژ موضع تزریق اجتناب نمایید.

شستشوی صورت بعد از تزریق ژل

در این خصوص باید مطابق نظر پزشک تان عمل کنید و در نهایت در صورت صلاحدید و نیز مطابق دستورالعمل ایشان مبادرت به شستن صورت خود کنید.

استحمام با آب خیلی گرم و همچنین رفتن به استخر و سونا ؛ حداقل تا 2 هفته بعد از تزریق ژل ممنوع است.