انتخاب بهترین جراح بینی ، مسئله ای بسیار حائز اهمیت می باشد ؛ چرا که در صورت عدم موفقیت عمل جراحی بینی شاهد آن خواهیم بود که فرد دچار کاهش اعتماد به نفس شده و ملزم به انجام جراحی ترمیمی بینی می شود.

جراح بینی شیراز

حال آن که با توجه به فعال بودن فرآیند ترمیم زخم ها تا یکسال پس از جراحی بینی ، نمی توان نسبت به انجام جراحی ترمیمی عجله نمود و حداقل باید تا یکسال صبر کرد.

به طور کلی انتخاب جراح بینی ، مقوله ای مشکل قلمداد می شود ؛ بخصوص در شهرهای بزرگ که گزینه های متعددی پیش رو است.

راه های انتخاب جراح بینی

  • شما می توانید در گوگل جستجو نمایید و در مورد جراحان بینی شهر خود اطلاعات لازم کسب کنید.
  • ضمنا می توانید برای یافتن جراح بینی خوب ، از آشنایان و دوستان تان که قبلا این عمل جراحی را انجام داده و از ماحصل آن رضایت دارند ؛ تحقیق کنید.
  • در نهایت می توانید بر اساس نتایج تحقیق در گوگل و تحقیق از دوستان ، لیستی از بهترین جراحان بینی تهیه نموده و به خوبی در مورد هر یک تحقیق کنید.

نکاتی درباره انتخاب جراح بینی

همانطور که می دانید امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، اکثریت جراحان ؛ بویژه جراحان حوزه زیبایی ، دارای شبکه های مجازی و وب سایت های رسمی می باشند ؛ لذا شما می توانید به سایت پزشکان موجود در لیست تان مراجعه کنید و با رفتن به بخش درباره دکتر ، در خصوص تخصص و میزان تحصیلات ایشان و سوابق کاری شان و مواردی از این قبیل اطلاعات لازم را اخذ نمایید.

همچنین می توانید به قسمت گالری تصاویر موجود ر سایت پزشک مورد نظر ، نمونه کارهای ایشان را ملاحظه فرمایید و ببینید که سبک کاری ایشان مورد دلخواه شما هست یا خیر ؟

در صورت مراجعه به صفحات مجازی پزشکان ( اینستاگرام ) نیز می توانید نمونه کارهای پزشکان موجود در لیست تهیه شده را بررسی کنید.

در نهایت با توجه به اطلاعاتی که به دست آورده اید ، می توانید به مطب پزشک مورد نظر خود مراجعه کنید و نمونه کارهای ایشان را از نزدیک ملاحظه فرمایید و نظر آن ها را در مورد پزشک و نتیجه جراحی بپرسید.

در پایان باید خاطر نشان شد که بهترین جراح بینی ، جراحی است که با حفظ عملکرد تنفسی بینی مبادرت به اصلاح ایرادات بینی می نماید و نهایتا این عمل جراحی پیچیده را به بهترین نحو ممکن به انجام می رساند.

دکتر نادر موسوی جراح بینی شیراز و از زبده ترین پزشکان جراح و متخصص گوش و حلق و بینی می باشند ؛ ایشان با تکیه بر توانمندی هایی که طی سالیان طبابت شان به دست آورده اند ، توانسته اند نتایج بسیار درخشانی را در کارنامه کاری شان ثبت نمایند.

شهروندان محترم استان فارس و شهرهای این استان ؛ از جمله شهر شیراز ، می توانند برای انجام جراحی زیبایی بینی در شیراز و دستیابی به نتایج مطلوب از این عمل جراحی ، با اطمینان خاطر به مطب دکتر موسوی مراجعه فرمایند.